2009年6月27日星期六

My last article…

本来,开始想要写这个blog的用意是想要说一些自己的想法,自己的道理的。

自己因为记忆很差,很多突如其来的灵感而来的想法,想得很投入,可是却也很快会消失,所以也想用blog记录一下自己曾经有的想法,也想慢慢观察自己心态和想法的改进。

希望一两年后,看回自己以前小时候的想法。看看自己是否有成长。

可是慢慢的,这里却演变成了一个我宣泄心情的地方,一个让自己很多情绪起伏不定的地方。

不是说在blog里宣泄心情不对。但是,对我来说,已经不是我当初想要的blog了。

也许我很纯真吧!

别人用blog达到自己的政治目的,
别人用blog达到自己的宣传效果,
别人用blog来制造无中生有的东西,

可是我自己却用blog,来表达最真的自己,感觉好像赤裸裸的给太阳晒。




如果不能够表达最真的自己,那我宁愿选择不要了。

最真的自己,还是留给最关心自己的人吧!





不写了,不想写了。。。

悄悄的我走了,正如我悄悄的来。。。



(暂时让我悲观吧!毕竟,这是我现在的心情。。。)

5 条评论:

Charmain C. 说...

pls continue, it's worth u wil know.

u dun hav to purposely rmb everthing tiny things in life, just write out wat u rmb is more than enough for reader. u wil find it enjoyable when u blog more often. enjoy!

LH 说...

何谓真又何谓假?
宣泄心情就是假吗?
写出心中想写的,那不就是真正的你吗?=)
别总是那么的容易就感到悲观.

chili11K 说...

Emo season coming huh? Don't have to purposely write stg, but when u feel that u need expression, then just go ahead, write whatever u wanna share, and don't care whatever people talk about u.

Sometimes, there's external factor that makes ppl feel gloomy and down. Very common and normal..

☆ AnNIE ☆ 说...

oh my dear...
it's so wasted to stop it...
这又何苦呢?
we get to be born in this world, growing up in this world.. that is a process of our life.
no need too care for any little minor thing in your life.
whatever you wanna talk, say, write or express...go ahead...dun worry.. be happy...
he.... cheerrss... ^^

smile_yee 说...

dont think so much lar...
this is ur blog,what u want to share with ur friend,just write out...we will support u!!
emo period everyone will go through,just take some time,then重新出发^^